Οι μετακινούμενοι στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑΣ απολαμβάνουν δωρεάν τις ακόλουθες υψηλής ποιότητας υπηρεσίες:

Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας

Το εξειδικευμένο προσωπικό μας φροντίζει για την ασφάλεια των μετακινουμένων στον αυτοκινητόδρομο και τη διαχείριση της κυκλοφορίας, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

1025 - Νέο Τηλέφωνο Έκτακτης Ανάγκης

Από το Νοέμβριο του 2013, οι αυτοκινητόδρομοι της Πελοποννήσου(ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ και ΜΟΡΕΑΣ) διαθέτουν πλέον έναν ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό έκτακτης ανάγκης, τον τετραψήφιο 1025. Σε περίπτωση βλάβης ή συμβάντος, ο οδηγός μπορεί να καλεί από το κινητό του τηλέφωνο τον αριθμό 1025 και να ενημερώνει τον υπάλληλο του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας για τη θέση που βρίσκεται και το είδος του συμβάντος, έτσι ώστε να αποσταλεί άμεσα σ' αυτό το σημείο το κατάλληλο όχημα οδικής εξυπηρέτησης. Περισσότερες λεπτομέρειες για τη χρήση του τηλεφωνικού αριθμού έκτακτης ανάγκης μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Σε περίπτωση βλάβης ή συμβάντος, ο οδηγός πρέπει να προβεί στις παρακάτω ενέργειες:

  • Να μετακινήσει το όχημά του στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) που βρίσκεται στα δεξιά του αυτοκινητόδρομου. Έτσι, αποφεύγεται ο κίνδυνος σύγκρουσης με τα διερχόμενα οχήματα.
  • Να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα που προβλέπει ο Κ.Ο.Κ (όπως να θέσει σε λειτουργία τα alarm του οχήματος, να τοποθετήσει την τριγωνική προειδοποιητική πινακίδα κ.λπ.)
  • Να ειδοποιήσει το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, καλώντας 1025 από το κινητό του ή χρησιμοποιώντας τα Τηλέφωνα Έκτακτης Ανάγκης του αυτοκινητοδρόμου, αναφέροντας το σημείο στο οποίο βρίσκεται βάσει της πινακίδας χιλιομετρικής θέσης. Οι πινακίδες αυτές αναγράφουν το αρχικό γράμμα της κατεύθυνσης στην οποία κινούμαστε (Α=προς Αθήνα, Κ=προς Καλαμάτα), καθώς και τη χιλιομετρική θέση που βρισκόμαστε, όπως μπορείτε να δείτε εδώ.
  • Να περιμένει πίσω από τα προστατευτικά στηθαία ασφαλείας την Κινητή Μονάδα Περιπολίας και Άμεσης Επέμβασης του ΜΟΡΕΑ.

Δωρεάν Οδική Βοήθεια

Η ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε., σε συνεργασία με εξειδικευμένους συνεργάτες, παρέχει στους οδηγούς υπηρεσίες περισυλλογής και απομάκρυνσης των οχημάτων τους από τον αυτοκινητόδρομο.

Εξυπηρέτηση πελατών

Οι υπάλληλοί μας βρίσκονται στη διάθεσή σας για κάθε σας απορία ή πρόβλημα. Καλέστε στο 2710-56.2020 (εργάσιμες ημέρες και ώρες) ή εναλλακτικά στείλτε μας e-mail στο customercare@moreas.com.gr

Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (Σ.Ε.Σ.)

Στους σταθμούς διοδίων της Νεστάνης, του Σπαθοβουνίου και της Καλαμάτας μπορείτε να προμηθευτείτε δωρεάν τον πομποδέκτη e-PASS, εξασφαλίζοντας άνετες και γρήγορες διελεύσεις από την Αθήνα μέχρι την Καλαμάτα και την Σπάρτη, αλλά και στην Αττική Οδό και σε άλλους αυτοκινητόδρομους.  Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.